It is no great eating a quarter pounder with cheese, swallowing some green tea diet supplements and expecting them to counteract the effects of consuming the burger, it just does not do the job that way! hoodia supplement weight loss Lastly, you must to give your legs some shape. That means make sure that you have more than a healthy quantity of calf muscle. That will increase the size of the upper calf area and give the impression that the lower calf is smaller. I know that is a scary concept for some individuals but do not be afraid of having a little muscle. It is far better for your looks and general well being to have a touch more muscle than you want than a touch too little! how effective is garcinia cambogia for weight loss Besides calorie shifting, there are a couple of other things I recommend in order to get phenomenal results.... supplements to help lose weight For assistance, visit BuyAntibioticsOnline.net and click the Live Help button or call toll-free on 866-441-3579. does weight loss hypnosis work? How about eating to release fat? Let s say that this should refer to metabolism that drives the mobilization of stored fat. This can be done with an ultra low-carb diet, such as the ketogenic phase of the Atkins Induction Phase. It requires a diet of 20 grams or fewer per day for 2 weeks. Fat metabolism is indicated by ketolysis, which is measured by Ketostix (reagent strips for urine analysis). weight loss diet tips buy phentermine xanax online viagra online Kilitli Internet Explorer Açılış (giriş) Sayfası Değiştirme. | Mehmed Akif ÖZKAYA

Kilitli Internet Explorer Açılış (giriş) Sayfası Değiştirme.

Standart

İnternet Explorer ınızın ana sayfası değişti ve istemediğiniz bilmediğiniz bir site her Explorer açılışında karşınıza çıkıyorsa ve İnternet seçeneklerine girip Ana sayfayı değiştirme çalışmalarınız sonuç vermiyorsa. Yani bu ana sayfayı değiştirme kısmı aktif değil. Bu durumda bilgisayarımıza biz izin vermediğimiz halde hükmeden  ve bizim değiştirme hakkımızı elimizden alan o spy (casus) programcığı yapana sevgilerimizi gönderip, tekrar bu ayarı yapabilmek için gerekli işlemleri yapmaya geçelim.

Öncelikle “Başlat” tan “Çalıştır” ı tıklayalım. Tabiki bu siteyi takip ediyorsanız ve yazılarımı okuyorsanız bu işlemi kısayoldan “windows logosu + R” tuş kombinasyonunu kullanarak yapmışsınızdır.

açtığımız çallıştır ekranına “regedit” yazalım…

ve şimdi açtığımız bu windows ayarlarının arka yüzünde verdiğim adrese gidiniz.

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel

adrese girdiysek yan tarafta görülen girdilerden

HomePage” i tıklayarak içinde yazılı olan “1″ değerini “0″ olarak değiştirin.

Artık Ana Sayfa değiştirme yeriniz tekrar aktif olmuştur. Burda işimiz bitti kapatalım ve tekrardan internet seçeneklerine girerek istediğimiz adresi ana sayfamız yapabilirsiniz. :D tabiki www.akifozkaya.com yapabilirsiniz.

yada ben bukadar uğraşamam Akif yokmu bunun kolayıda iki tıkla halledelim bu işi. Tabiki var… :) aşağıdaki kayıt defteri düzenleyicisini indirip çalıştırıyosunuz. Karşımıza çıkan soruya evet diyoruz. Sonrada deaktif olan kısım aktif oluyor ve açılış sayfanız siz değiştirene kadar akifozkaya.com oluyor :D isterseniz değiştirmeyin… Bence değiştirmeyin yani.

Kilitli Internet Explorer Açılış Sayfasını Değiştirmek için tıklayın

31.955 kez okundu

99 Comments

  1. giriş sayfasını değiştiremiyordum .sitenizden yardım alarak değiştirdim .çalışmalarınız ve yardımınız için teşekürler.

  2. selamün aleyküm kardeş senindediğini yapıyorum ama değişmedi yine aynı kaldı

  3. arkadaşlar bende homepageunlockfree diye bişi buldum.Onunla kilitli olan değiştirilmeyen giriş sayfasını değiştirebilirsiniz.Sadece gerekli olan ona 2 kere tıklamak sonrasında zaten sorunsuz giriş sayfası değişebilio

  4. akif özkaya kardeş allah senden razı olsun kafayı yicektim yemin ederim ne zmandır ugraşıyorum.Ben dediğin yolla gittim sonunda homepage de deger degiştircem ya orda homepage diye bişi yok senin kısa yoldan olan linge tıklayarak yapdım sagol var ol :)

  5. Yha karrdeşler benım regedit yazıom olmuo ve internet ozellık lerınden sayfaya dokunamıom napaıcam lutfen yardım edın please..:D

  6. ben yaptım değişiklik ama değişmedi google yi her açtığımda yeni pencere açılıyor yardım lütfen

  7. ve googleyi her açtığımda açılır pencere eklentisi geliyor.. adreste alemsohbet sonra google yazıyor yarım acil lütfen

  8. valla cok tesekkur ederim okadar işime yaradıki cok uzun zamandır nasıl olcak diye arıyodum kime sorduysam bilemedi=) tekrar sagol

  9. abicim çok teşekkür ederim çok işime yaradı 2-3 kere başıma gelmişti sırf bu yüzden bilgisayarcıya götürmüştüm kasayı Allah’tan tanıdıktı xD

  10. bi işe yaramıyo pc kapanıp açıldığında tekrar eski halini alıyo yani tekara kitleniyo arkadaşlar başka bi çare bulmak lazım..

  11. Cooooooooooooook Saol bı sarkı ındereyım dedım bı tıkladım bısey olmadı sandım ınternetı bı actım ne gorem degısık google ayaralaraa bktım yok..sımdı buldum bu konuyu ALLAH (C.C.) razı olsn

  12. mehmet açılış sayfamı bir türlü değiştiremiyordum.
    sayende iki dakikamı almadı.çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık sağol.

  13. merhaba benim sorunum interneti actigimda buyuk ekran olarak cikiyo nasil kucute bilirim tsk ederim

  14. iNTERNET EXPLORER ANA SAYFAM KİLİTLENMİŞTİ…YARDIMINIZ SAYESİNDE KOLAYLIKLA HALLETTİM…ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM…SAYGILAR

  15. saol kardes dedıgını aynen uyguladım gırıs sayfasını degıstırdım ama pc kapatıp acınca tekrar eskısı gıbı oluyo kokten cozum yokmu. sımdıden tşkler..

  16. benim giriş sayfası kilitlenmişti. sizin dediklerinizi birer birer yaptım ve, artık giriş sayfasını değiştirebiliyorum teşekür ederim. :)

  17. “HomePage” i tıklayarak içinde yazılı olan “1″ değerini “0″ olarak değiştirin.
    kısmına kadar bi sorun yok ta “HomePage” i tıkladığımda değer zaten 0. 1 değilki 0 yapiim. burda ne yapabilirim acaba?

Leave a Reply

Captcha Captcha Reload


Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/ozkakif/public_html/wp-content/themes/icy/footer.php on line 12